سلام‌ من میتونم انرژی زا بخورم؟

۱۰ پاسخ

وای اصلااااا نخور

ن به هیچ عنوان

نه عزیزم

ن برا زن باردار خوب نیست اصلا

نه ضرر داره

کافئین ب شدت زیادی داره ۱۰ برابر قهوه
و خیلی ضرره

روش هم بخونی نوشته نباید بخوری

ن خوب نیس

قند ندارم
یه قوطی کامل بخورم؟

اگه قند نداری یکم بخور

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا ۹ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان دوتابچه مامان دوتابچه روزهای ابتدایی تولد
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان صارم مامان صارم روزهای ابتدایی تولد