سلام خانما پیتزا اشکالی نداره بخورم؟

۱۲ پاسخ

سوسیس کالباس خیلی ضرر داره برای بچه
همینطور پنیر زیادی
من تا الان ۲بار خوردم اون هم خونگی و کم‌پنیر و بدون سوسیس کالباس

چقدر شما حساسی من همه چی میخورم😂 😂

اره بخور نه خیلی زود به زود

من میخورم ولی کم پنیر پیتزا زیاد خوب نیست

هرچیزی کمش مشکل نداره ولی سعی کن مرغ و قارچ بگیری و تاکید کنی کامل پخته باشه .سوسیس اینا خوب نیست

درحد هوس نه اشکال نداره
ولی درکل فست فود میگن خوب نیست بعدا نی نی خیلی بی قرار میشه

منم تا الان خیلی خوردم چون تو فر می‌ره و همه چیش میپزه و هرچی میکروبه میمیره چون شنیده بودم باید پنیر پیتزاش خیلی قشنگ بپزه تو فر

من از وقتی حاملم ده باری خوردم تا دیشبم خوردم چرا باید ضرر داشته باشه عزیزم بخوور

همه چی بخور فقط زیاده روی نکن

یعنی تا این هفته نخوردین؟😂 پس من چرا میخورم

بخور نوش جونت همیشه که نمی‌خوری

اون یک بار اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان زینب❤️یلدا مامان زینب❤️یلدا ۶ ماهگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی