خانما سرما خوردم قرص سیتریزین بخورم اشکالی نداره

۶ پاسخ

برو دكتر سر خود نخور

لوراتادین هم خوبه دکتر بهم داد آبریزش بینی و سوزش گلو داشتم

والا من سرماخوردم‌گفت
سیتریزین
نئوتادین‌میتونی بخوری
هیچ‌مشکلیم نداره

نه بابا ممنوعه نخوریا
آب نمک قرقره کن شلغم سوپ....

سیتریزین ۱۰ بخور

استامینوفن ساده بخور

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی