خانما میتونم گوجه بادمجون بخورم اشکالی نداره این ماه؟؟

۶ پاسخ

نه نوش

بخور کنارش ماست هم بخور

نه چه اشکالی

من که از ماه اول میخورم

نه کلا مشکلی نداره خوردنش

ن مشکلی نی بخور نوش جان

سوال های مرتبط

مامان زینب❤️یلدا مامان زینب❤️یلدا ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد