عزیزم بمباران کافئین و قند و ویتامین هاست که حتی کبد یه بزرگسال رو هم به مرور نابود میکنه! بعد فکر کن بدن اون کوچولو توان تحملشو داره؟؟
ضربان قلب و میبره بالا خوب نیست
بجز ضرر برای خودت باعث بیش فعالی بچه میشه
چون ضربان قلب جنین رو میبره بالا
بخاطر کافئین و قند خیلی بالا
کلا برای ادم بزرگا هم خوب نیس چه برسه جنین
قندش خیلی بالاست و حتی روی قوطی هم نوشته که زنان باردار نباید مصرف کنن چون برای قلب خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.