خانوما انرژی زا برای چی بده نمی‌تونیم بخوریم

۵ پاسخ

عزیزم بمباران کافئین و قند و ویتامین هاست که حتی کبد یه بزرگسال رو هم به مر‌ور نابود میکنه! بعد فکر کن بدن اون کوچولو توان تحملشو داره؟؟

ضربان قلب و می‌بره بالا خوب نیست

بجز ضرر برای خودت باعث بیش فعالی بچه میشه

چون ضربان قلب جنین رو میبره بالا
بخاطر کافئین و قند خیلی بالا
کلا برای ادم بزرگا هم خوب نیس چه برسه جنین

قندش خیلی بالاست و حتی روی قوطی هم نوشته که زنان باردار نباید مصرف کنن چون برای قلب خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری