گوش فیل و دوغ ضرری که نداره بخورم؟

۱۴ پاسخ

وای من اصفهان دانشجو بودم هوس باقلوا و دوغش‌ کردممم😢😢یادش بخیر

گوش فیل چیه

فک کن شیرینی با دوغ 😂😂😂

چطور میشه اخه؟شیرینی و ترشی

نه خيليم خوب و خوشمزه
ما كه اصفهانيم نيستيم دوس داريم

تا حالا نخوردم ولی دلم خواست🥲

اوف دلم خواست

نوش جون منم تازه خوردم

نه نوش جان
فقط زیاده روی نکن‌ بخاطر قندش

نه بخور نوش جونت

عالیه پایه ثابت ما اصفهانیا 😂😂😍😍

گوش فیل منظورت همون پاپ کورنه؟اگه هست ن اشکال نداره

نه. چرا ضرر

گوش فیل چیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۲ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری