خانما انجیل خشک ضرری نداره؟؟بخورم برای یبوست

۷ پاسخ

اتفاقا عالیه

خیلی خوبه ولی سعی کن فیبر زیاد بخوری. سیب، لبو، به، کاهو، کلم. اینا خیلی به دفع کمک میکنن

خیلی هم خوبه

کیوی بخور جوابه

توت خشک خیلی جواب میده یکم خیس کن بخور

ن خوبه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌱 مامان مهوا🌱 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۳ ماهگی
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری