یه ذره ولی حدالامکان نخوری بهتره
به جاش آب انار بخور
من هم هفته شما بودم نمیدونستم ضرر داره
مشت مشت زرشک خوردم🙃🤕
زیاد نخور
تو هفته شما نخوری بهتره یا خیلی رقیقش کن
آب زرشک قاعده آور هست
نخوری بهتره
ریسکش بالاست
ضرر داره نخوری بهتره .بخاطر هوست یکمی بخورچشمت دنبالش نباشه😂
یکم در حد یه قلپ بخور برای رد شدن هوست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.