خانما من خیلی هوس آب زرشک کردم بخورم ضرری نداره؟🤔

۹ پاسخ

یه ذره ولی حدالامکان نخوری بهتره

به جاش آب انار بخور

من هم هفته شما بودم نمیدونستم ضرر داره
مشت مشت زرشک خوردم🙃🤕

زیاد نخور‌

تو هفته شما نخوری بهتره یا خیلی رقیقش کن

آب زرشک قاعده آور هست

نخوری بهتره
ریسکش بالاست

ضرر داره نخوری بهتره .بخاطر هوست یکمی بخورچشمت دنبالش نباشه😂

یکم در حد یه قلپ بخور برای رد شدن هوست

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته نوزدهم بارداری