وای خدا مگه میخوای بچتو بکشتن بدی انبه از زعفرونم گرم تره
الان فصل انبه هس من ک هر روز میخورم
نهههه چ اشکالی داره اتفاقا خوبه من یچه اولم کلا انبه و به مصرف میکردم
من خیلی میخورم چیزیمم نشده
من سه چهار بار خوردم هیچی نشد
نه عزیزم طرفای ما فصلش باشه همه مصرف میکنن کسی مشکلی سر این نداشته
منم اوایل که اومده بود کال بود خوردم
انبه ویتامین A,C, اسید فولیک داره چرا ضرر داشته باشه فقد زیاده روی نباید کنی تو هرچیزی
خانمامن باکسی ک مشکل دارم مجبورم تویه خونه ویجابمونم برم شهرستان بنظرتون چیکارکنم ک حرصم نگیره واذیت نشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.