مامانا انبه خوبه بخورم ضرری نداره

۸ پاسخ

وای خدا مگه میخوای بچتو بکشتن بدی انبه از زعفرونم گرم تره

الان فصل انبه هس من ک هر روز میخورم

نهههه چ اشکالی داره اتفاقا خوبه من یچه اولم کلا انبه و به مصرف میکردم

من خیلی میخورم چیزیمم نشده

من سه چهار بار خوردم هیچی نشد

نه عزیزم طرفای ما فصلش باشه همه مصرف میکنن کسی مشکلی سر این نداشته
منم اوایل که اومده بود کال بود خوردم

انبه ویتامین A,C, اسید فولیک داره چرا ضرر داشته باشه فقد زیاده روی نباید کنی تو هرچیزی

خانمامن باکسی ک مشکل دارم مجبورم تویه خونه ویجابمونم برم شهرستان بنظرتون چیکارکنم ک حرصم نگیره واذیت نشم

سوال های مرتبط

مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته هفدهم بارداری
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری