۸ پاسخ

منم از ۲۷ هفته خوردم.ولی سونو داده بودم وزنش کم بود.البته انترامیل پر پرتیین میخورم

دکترم گف روزی یه پیمونه بخور ولی حس میکنم وزنش خوب نیست ۳۰ هفته ۳ روز سونو شدم ۱۵۹۰ بود

مرسی قدات

اگر قند داشته باشید نمیتونین بخورین به نظرم با نظر پزشکتون جلو برید

بخورید اگر قند ندارید هر کسی ک تجربه داره خورده راضی بوده منم میخورم

سوال منم هس

مگه میشه سرخود؟ اول بزار هفته ۳۲ برسی و سونوی وزن گیری رو انجام بدی اگر لازم بود اونوقت بخور… البته در صورتی که قندت بالا نباشه

اگ وزنت بچ کمه ن بخور باشیر

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وششم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری