باید اول ۹ ماه بخوری چون به شدت وزنت میره بالا و بعد خبلی خیلی سختت میشه
زوده خودت چاق میشی
نه منم از همون موقع خوردم دکتر نوشت
من از اول هفته ۲۴ دکتر بهم داد خوردم یه بسته ولی دیگه نمیخوام بخورم حس میکنم وزنم میره بالا
خیلی زوده از الان
باید دکتر تجویز کنه من بچه هام وزنی ندارم اواخر زایمان لیدی میلی میده دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.