پودر لیدی میل از الان مشکلی ایجاد نمیکنه اگ بخورم

۶ پاسخ

باید اول ۹ ماه بخوری چون به شدت وزنت میره بالا و بعد خبلی خیلی سختت میشه

زوده خودت چاق میشی

نه منم از همون موقع خوردم دکتر نوشت

من از اول هفته ۲۴ دکتر بهم داد خوردم یه بسته ولی دیگه نمی‌خوام بخورم حس میکنم وزنم میره بالا

خیلی زوده از الان

باید دکتر تجویز کنه من بچه هام وزنی ندارم اواخر زایمان لیدی میلی میده دکتر

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان nora💗 مامان nora💗 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پرنسسم ماهلین مامان پرنسسم ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری