سلام خانوما یه سوالی داشتم قطره ویتامین و قطره آهن رو تا چند سالگی باید به بچه هامون بدیم
منکه وزنم خوبه ولی وزن بچم کمه دکتر ماما بهم قرص ام گا سه داده
این پودر برای چی هست اصلا
من وزن کم کردم دکتر تغذیه گفت بخور،دکتر خودم گفت خیلی زوده
عزیزم سرخورد اصلا نخورید
اگر وزن بچتون نرمال نباشه دکترتون خودش بهتون میگه عزیزم
شاید بچه شما وزنش نرمال باشه
بعد سونو رشد اگ وزن بچه کم باشه دکتر میده
ن فک کنم زوده
وای این سوال منم هست از کجا میگیرید پودر رو خوشمزه س؟؟ تو طول روزچقدر باید بخوریم برای وزن شنیدم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.