دخترا. پودر لیدی میل چجوری باید بخوریم

۴ پاسخ

زیاد نخور روزی یکبار بخور یک روز درمیون
منم تو فکرشم ولی هفته ۲۴ اینا میگیرم دکترم نداد باید این سری بگم بنویسه

اگ کاکائوییه با شیر بخور قابل تحملتره تا با اب جوش و اینا
ولی اگه بقیه طعماست ترجیحا با اب جوش سرد شده اگ مزش اوک نبود شکر قاطی کن

باشیر یا اب بریز داخلش بخور

الان زوده چرا میخوری

سوال های مرتبط

مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان nora💗 مامان nora💗 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد کریم پور مامان مهراد کریم پور ۲ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری