خانما کاپوچینو اشکال نداره بخورم

۴ پاسخ

بچه ها کاپوچینو کافئینش ۷۰ که در زمان بارداری تا ۲۰۰ میلی گرم کافئین رو تو بارداری مجازید

منکه روزی یه لیوان میخورم اگه نخورم که نمیتونم با دختر شیطونم به خونه زندگیم برسم

منم خیلی دلم میخواست. چون قبلا خیلی ب قهوه معتاد بودم هفته پیش خوردم هیچیم نشد اینقدر با ترس خوردم ک انگار زهر مار خوردم 🥲😂

‌من دو بار خوردم تو بارداریم فکر نکنم مشکلی داشته باشه چون هرچیزی زیادیش خوب نیست نه با یکبار خوردن

سوال های مرتبط

مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری