کاپوچینو. نسکافه. هردو شیر خشک داخلش داره که زیاد خوردنش برای نینی ضرر داره. در حدی که هوستون رفع بشه بخورید نینی گناه داره 🥺
نه فقط مراقب قندت باش
نه عزیزم
فقط تو مصرف کافئین محدودین
دیگه تو اون روز مثلا شکلات یا چایی نخورین
من ایقد دثست دارم بخورم اما میترسم 🤰🏻☹️
نه بابا نوش جونت بخور❤️❤️
نه عزیزم نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.