خانما کاپوچینو بده بخورم

۶ پاسخ

کاپوچینو. نسکافه. هردو شیر خشک داخلش داره که زیاد خوردنش برای نینی ضرر داره. در حدی که هوستون رفع بشه بخورید نینی گناه داره 🥺

نه فقط مراقب قندت باش

نه عزیزم
فقط تو مصرف کافئین محدودین
دیگه تو اون روز مثلا شکلات یا چایی نخورین

من ایقد دثست دارم بخورم اما میترسم 🤰🏻☹️

نه بابا نوش جونت بخور❤️❤️

نه عزیزم نوش جان

سوال های مرتبط

مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان دنیا❤ مامان دنیا❤ ۹ ماهگی
مامان پارسا وپناه مامان پارسا وپناه ۱ ماهگی