خانما میتونم یه لیوان کاپوچینو بخورم؟

۹ پاسخ

من قهوه رو حذف کنم روح و روانم بهم میریزه

نوش جونت بخور من خودم از دکترم پرسیدم که میگن ضرر داره دکترم گفت کی گفته روزی یک شات اشکالی نداره گفت حتا نسکافه کاپوچینو هم موردی نداره خوردنش
منم میخورم هرروز چون نخورم سر درد میگیرم

اره با با بخور

به من میگفتن قهوه رو نخور اصلا به دکترم گفتم گفت روزی یک شات مشکل نداره من اسپرسو میخورم صبح ها
ولی با این حال تا ۲-۳ ماه اول نخوردم گاهی نسکافه میخوردم
ولی بعد از ۴-۵ ماه روزی یه شات اسپرسو رو میخورم و نسکافه هم میخورم بدون قند البته
اما میکن دوران شیردهی چون تاثیر میذاره تو خواب بچه باید حواسمو جمع کنم

من قبل بارداری روی یه دونه می‌خوردم بعدش قطع کردم سردردهای شدیدمیگرفتم ازدکترم پرسیدم گفت اگه قندت و کنترل کنی هفته ای یه دونه میتونی بخوری .

اره عزیزم

بخور عزیزم نوش جونت

اره عیبی نداره هرچیزی زیاده رویش خوب نیست در حد تعادل مشکلی نداره

نوش جون بخور

سوال های مرتبط

مامان دنیا❤ مامان دنیا❤ ۹ ماهگی
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان امیریوسف تودلی مامان امیریوسف تودلی ۹ ماهگی