میتونم یه لیوان آب هویج بخورم ؟

۵ پاسخ

اره عزیزم ، بخور نوش جونت
هرچیزی رو کم ، یا درحد تعادل میشه استفاده کرد،
من خودم تاحالا کلا دو یا سه‌بار آب هویج ی لیوان خوردم

آره عزیزم در حد رفع هوس هیچ چیزی ایراد نداره، بخور نوش جونت

من خیلی هوس کرده بودم ب دکترم گفتم
گف یه لیوان عیبی نداره زیاد نخور

بله چرا نمیتونی

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ویرا &آیرا مامان ویرا &آیرا ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرسام 💙 مامان آرسام 💙 ۱۱ ماهگی