۱۰ پاسخ

بخور عزیزم
زیادیش خوب نیست

بخور

بخور بابا يبار چيزي نيس

نخوری بهتره

دکتر من گفت تا پایان بارداری نخور

اوایل بارداری برای سقط میگن الان بخورین ولی زیاده روی نکنین

یکم میتونی بخوری ،. دلیل اینکه میگن آب هویج نخور چون سرشار از ویتامین آ هستش و در اوایل بارداری و موارد نادر مصرف زیادش خدایی نکرده باعث سقط جنین یا اختلال در تشکیل سلول های جنین میشه ، وگرنه یکمش چیزی نمیشه.

من ک پختم خوردم سرما خورده بودم

نه بخور.

آب هویچ چه ضرری داره اخه؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ویرا &آیرا مامان ویرا &آیرا ۱۲ ماهگی
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی