سلام بچه ها یه لیوان اب هویج میتونم بخورم؟؟؟ یا ریسکه؟؟؟

۶ پاسخ

کمتر بخور ریسک نکن

۱لیوان و ۱بار چ مشکلی میخاد پیش بیاره؟!

بخور بابا ریسکه چی
هر روز و زیاد بخوری خوب نیست

مگه آب هویج بده؟

نخوری بهتری

منم خیلی هوس کردم ولی میترسم بخورم🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ویرا &آیرا مامان ویرا &آیرا ۱۲ ماهگی
مامان شاه پسرم🩵💙 مامان شاه پسرم🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد