مامانا خوردن یه لیوان اب هویج ضرر نداره؟

۹ پاسخ

برای کسای ک بارداری پرخطر نداشته باشن ایرادی نداره ولی نباید زیاد خورد چون ویتامین آ زیادی داره باعث سقط میشه من خوردم افتادم به لکه بینی دیگه ترسیدم نخوردم

چرا باید ضرر داشته باشه تو خود گهواره میگفت بخورید عالیه من خیلی خوردم خداروشکر چیزیم نشده ولی کلا وقتی یه چیزی میخایید بخورید هی بابتش استرس نداشته باشید همون استرس از چیزی ک میخورید ضررش بیشتر

۳ماهه اول میگن در حد یه پارچ نخورین بهتره
ولی بقیه ش مشکلی نداره

من نصف لیوان با بستنی خوردم

من اول بارداریم یه لیوان خوردم نمیدونستم ضرر داره
بعدش دیگه نخوردم
اتفاقی نیافتاد ولی یه لیوان نخور
ربعشو بخور چیزی نشه

من یه لیوان خوردم 😔

من ماهی ی لیوان آب هویج و بستنی میخورم

من‌خیلی خوردم چرا باید ضرر داشته باشه هویج که مفیده

من که فکر میکردم مفیده شوهرم سه تا بطری به خوردم داد😆😆😆

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی