سلام دوستان کاپوچینو میتونم بخورم؟!🫠

۷ پاسخ

مگه نمیخوری؟من همیشه همه چیز میخورم

والا من هرروز میخورم

سلام یسوال شما از چند هفتگی حرکت بچه رو حس کردی

کلا میگن خوب نیست
من نه تو بارداری و نه شیردهی استفاده نمیکنم چون بچه بد خواب میشه

چون کافئین داره نخوری بهتره ولی اگه هوس کردی در حد کمش اشکالی نداره

آره حتی هر روز، فقط برای شکر داشتنش و چربیش کمتر بخور وگرنه اوکیه

من هر روز میخورم 😅

سوال های مرتبط

مامان امیریوسف تودلی مامان امیریوسف تودلی ۹ ماهگی
مامان دنیا❤ مامان دنیا❤ ۹ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان 🩵پسرام🩵 مامان 🩵پسرام🩵 ۳ ماهگی