خانما کاپوچینو میخورین خیلی هوس کردم بخورم؟

۱۱ پاسخ

من دوبار خوردم خیلی هوس کرده بودم

نباید بخوری من از دکترم پرسیدم گفت نه نخور

اره بخور اشکالی ندارع

اره
در هفته سه بارم شیر قهوه میخورم
خودم درست میکنم

اره من همین امروز خوردم
در حد تعادل اشکالی نداره بخور بره

من یکم حلوا خرما خوردم امروز در حد کم اشکال ندارع

اگر دلم بخواد بعضی وقتا صب میخورم این موقع روز اصلا
و هر روزم نمیخورم هررر چنددد روز

من کلا دو بار خوردم، میترسم.

هفته ای یبار موردی نداره

هرروز نخور برای هوس هراز گاهی عیب ندارع

فکرکنم یکم برا هوس اشکال نداشته باشد

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی🧸 مامان فسقلی🧸 ۴ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد