شما کاپوچینو هم میخورین؟

۲۰ پاسخ

تو بارداری ن

اره من تقریبا ی روز درمیان میخورم معتادش شدم نخورم سردردم

میگن دلستر و نوشابه برا بچه خوب نیست رفلاکس میاره برا بچه دکتر اینو گفت .گفت ک همش سوداست همش میشه سردی میشینه به جون بچه

گاهی اوقات میخورم.. بخوام درس بخونم یا کار داشته باشم میخورم سرحال بیام

من اصلا تو بارداری نخوردم

منم خوردم چنبار تا ۲۰۰میل کافیین در روز مجازه این ۶۰میل فک کنم کافیین داره دقیق نمیدوم مقدارشو

در حد رفع هوس اشکالی نداره ولی کم بخور مثلا نصفه

من سه ماه اول نخوردم از چهار ماه روزی یه بار میخورم

اره یه بسته میخرم هفته ای به بار نصفش میخورم نصفش برا فردا باز😂

من قبلا زیاد میخوردم ولی از موقعی که باردارم ۲بار خوردم

عاشقشم کاپوچینو با شیر
هر وقت با شوهرم میرم بیرون
اون ک عادت دارع روزی دو سه تا قهوه میخوره من قهوه ن دوس دارم ن میخورم تو بارداری ولی کاپو هراز گاهی باشی میگم برام میخره

اسپرسو تک هم تا روزی ۱ شات مجازه
ولی کاپوچینو پودری نباشه بهتره اگر پودریه به تاریخش دقت کن نگذشته باشه

چند باری خوردم
یه فنجون مجازه

من فکنم هف هشت باری خوردم تا الان هم نسکافه هم کاپوچینو

هفته ای ی بار میخورم من
😅😅😅

من عااااشقشمم هفته اي دوبار يا يك بار ميخورم

انقدر تکرر دارم یه بسته باز میکنم نصفش رو میریزم

من نخوردم ولی ماه اول که نمیدونستم چند بار خوردم

من دیشب دلم خاسته بوددددد

من چندبار خوردم

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیان..🤰🏻 مامان دیان..🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۲ ماهگی
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان تو دلی🤰🎀🥹 مامان تو دلی🤰🎀🥹 هفته سی‌ام بارداری