دخترا شما هم از این ویتامینا میخورین

تصویر
۷ پاسخ

اره من ميخورم از سمت راستي

نه

من اوایل بارداریم اون صورتی رو دکتر داد خیلی خوب بود کاملا سر حال میشدم با ویتامیناش الان چقد شدن؟

آره من از سمت راستی استفاده می‌کردم الان یه مدل مولتی دیگه مصرف میکنم عزیزم

من امگا و مولتی ویتامین و اهن میخورم

نه عزیزم

نه

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سجاد💙 مامان سجاد💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی🧸 مامان فسقلی🧸 ۴ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری