دخترا کدوم یکی از شما از این نوع قرص اهن میخورین؟

تصویر
۳۶ پاسخ

من میخورم ولی wcیوبس میشم و تیره شده.اصن میترسم.میگن آهن خودش اینجور میکنه دسشوییو ولی بازم ادم توفکرمیره☹️

من فروفورت گاین میخوردم شبیه همینه

دکتر اینو برام نوشته نمی‌دونستم ففولش گرفته همسرم تا دوماه خوردم بعد تموم شد رفت این گرفت منم فکر کردم اشتباه رفت پس داد ففول گرفت دیگه اینو نخوردم دکترم گفتم گفت عیبی نداره بعدش اینو شروع کنم

اره من ۶۰ تا دونه خوردم این سری واسم ی نوع دیگه نوشته

من از ۱۲ هفتگی به بعد دارم هر روز اینو میخورم

منن‌‌

من عزیزم

منم میخورم صبح ناشتا

من میخورم

من همینو میخورم

من ميخورم تازه گاين هم ب قرصام اضافه شد😫

من کل هفته فروفورت گاین جمعه ها این

من روزی دوتا

من چطور

خیلی خوبه اما یکم یبوست میارع😑

خیلی قرص آهن خوبیه
به منم دکتر داده

منم همینوداده

من میخورم

منم میخورم

من دئودنال میخورم

منم رئول‌میخوردم یکم ازمایشم کم خونی نشون داد الان همینو میخورم

منم از این میخورم

منم از همین میخورم فقط داخل قوطی پلاستیکی هست‌

من از اینا میخوردم ولی الان ازاد میرم هربار یکی دوبسته ففول میگیرم

به منم داده ذخیره اهنم کم بود

من یه زمان میخوردم
الان نه ولی قرص خوبیه.

میخورم منم

از همین میخورم

من میخورم

من میخوردم الان عوض کرده دوباره

منم دقیقا همین و میخورم ولی تو قوطی شب دو تا

من همینو میخورم.

من میخورم

من قبلا رئول میخوردم ولی این سری رفتم دکتر عوض کرد گفت از این ب بعد اینو بخور.فک کنم این بهتر باشه

اهن مااینجور نیس

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی
مامان کوروش کبیر🤴 مامان کوروش کبیر🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان Nahal🩷Nihan مامان Nahal🩷Nihan ۱ ماهگی
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری
مامان آریا😘🥰 مامان آریا😘🥰 ۱ ماهگی
مامان 👩‍👧‍👧 مامان 👩‍👧‍👧 هفته بیست‌وششم بارداری