دوستان کدوم یکی از این امگا ۳ ها خوبه شما از کدومش میخورین

تصویر
۹ پاسخ

سمت راستی چون بدون جیوه هست دکتر واسم تجویز کرد

سمت چپی بیشتر مناسب زنای بارداره عزیزم من میخورم الحمداله وزنم زیاد بالا نمیبره هیچ خیلی هم کنترل میکنه یه روز درمیون میخورم

چپیه میخورم

هیچکدوم ی مدل دیگ

من آبیشو میخورم

من چپیه رو خوردم

من راستی رو خوردم حتما باید بدون جیوه باشه

سمت چپی

من اصن نمی‌خورم

سوال های مرتبط

مامان آیسام🧿 مامان آیسام🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فریناز مامان فریناز ۱ ماهگی