سمت راستی چون بدون جیوه هست دکتر واسم تجویز کرد
سمت چپی بیشتر مناسب زنای بارداره عزیزم من میخورم الحمداله وزنم زیاد بالا نمیبره هیچ خیلی هم کنترل میکنه یه روز درمیون میخورم
چپیه میخورم
هیچکدوم ی مدل دیگ
من آبیشو میخورم
من چپیه رو خوردم
من راستی رو خوردم حتما باید بدون جیوه باشه
سمت چپی
من اصن نمیخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.