قرص امگا ۳ کی میخورین

۱۳ پاسخ

یه روز در میون بعد نهار

یک شنبه و سه شنبه
عصرها😁

ویتامین یا مکمل هایی که می‌خورید امگا۳ داره پشت جعبه رو بخونید

هفته ای دوبار

هفته ای یکی بعد نهار

هر روز بعد نهار

هفته ای دوتا میخورم

من دکتر برام ننوشته،
نمیدونم چرا ؟!

واجبه حتما؟

بعد ناهار

من دکترم نوشته برام‌گف هفته ایی یک عدد

هر پنجشنبه ۱ عدد

صبحا میخورم بعد صبحونه با ویتامین دی

عصرها

سوال های مرتبط

مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان فریناز مامان فریناز ۱ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی