دخترا
شما قرص امگا ۳ رو چجوری میخورین ؟

۱۳ پاسخ

هفته ای دوتا

دوبار درهفته

من هرروز بعد ناهار

با آب 😂😂😂😂😂 یک روز در میون بعد ناهار اصولاً میگن ناهار چرب و چیلی هم باشه بهتره بعد ناهار با کلی آب میدم پایین ولی خدایی تا دو سه ساعت دهنم مزه ماهی میده حالم بهم میخوره چون ماهی هم ندوست

به من دکتر شهرستان گفت هفته ای دوتا فقط مثلا یدونه شنبه یدونه سه شنبه،ولی من یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه بعد ناهار میخورم

یک روز در میون

هفته ای دوتا بعد ناهار

یک روز در میون بعد از نهار

هفته ای سه بار بعد ناهار میخورم

من اصلا نمیخورم

من پرگمام میخورم خودش امگا۳ داره یکی ظهر یکی شب

یک روز در میون

هر سه روز یکی

سوال های مرتبط

مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۸ ماهگی
مامان 🧿رادمهر مامان 🧿رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان فریناز مامان فریناز ۱ ماهگی
مامان نورا دخملم مامان نورا دخملم هفته سی‌وهفتم بارداری