خانوما قرص امگا ۳ دوز ۱۰۰۰ رو هر روز میخورین

۹ پاسخ

من هر روز می‌خوردم

دو بار در هفته

بمن گف یرو درمیون

اصن به من امگا نداده😐

دکتر من گفت ۲روز در هفته بخورم چون بیش فعالی میاره

هفته ای دوبار

یروز درمیون

نه هفته ای یکی

آره دکتر من گفت هر روز بخورم

سوال های مرتبط

مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی
مامان 🧿رادمهر مامان 🧿رادمهر هفته سی‌وششم بارداری