خانما شما قرص امگا میخورین؟؟

۱۴ پاسخ

آره من هر هفته یدونه امگا۳ میخورم

نه دکترم گفت نیاز نیست🙂

من بمیرم لب نمیزنم

یک روز در میون آره

اره دوبار در هفته

اره هفته ای دوبار

من از بعد انومالی هر روز میخورم

من دکترم نداد ولی خودم هرروز میخورم برای هوش بچه خوبه

یکی دو هفتست هر روز میخورم

نه نمیخورم دکترم ندادع

اره هر روز یه دونه میخورم

اره از26هفتگی هر سه روز یکی

هر شب یک عدد میخورم

اره از 18 هفتگی هر 3 روز یکبار

سوال های مرتبط

مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۸ ماهگی
مامان دختر پسری😊 مامان دختر پسری😊 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری