مامانا شما امگا رو کی میخورین؟ ؟؟

۱۷ پاسخ

هفته ای دوبار با نهار و وعده غذایی چرب

با شام

من یک روز در میان بعد از نهار میخورم

من یه روز در میان بعد از ناهار میخورم

من ۳ روزی ی بار شب میخورم

دکتر گفت یه روز درمیون منم هرموقع بشه میخورم

هروقت یادم بیاد ظهر بعد ازظهر صبح

بعد از نهار

من بعد صبحانه همراه مولتی میخورم

بعد صبحانه نوشته

دکترم گفت ماهی اگه میخوری نیازی ب قرص امگا نداری🫠

امگا از چند هفته میخورید؟

دکتر من گفته هفته ای دوتا بخور منم بعداز ناهار میخورم

من حالم بد میشد گفتم میشه نخورم گفت اگه بخوری بهتر چون سعی میکنم هفته ای ۲ بار ماهی بخورم ولی گفت خیلی خوبه سعی میکنم شب قبل شام اینا بخورم البته هفته ای۲ بار

منم معمولا عصرا میخورم

اخرشب میخورم من

بعداز نهار بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۸ ماهگی
مامان فریناز مامان فریناز ۱ ماهگی
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی