سلام مامانا قرص امگا ۳ رو کی ها میخورید؟

۸ پاسخ

منم گفته هفته دوبار اما یادش رفت بگه صبح بخور یا ....به شما گفتند کی بخورید؟

منم هفته ای دو بار

هفته ای دو بار

دکترم گفت یه روز درمیون بعد ناهار

بعد ناهار

من دیروز دکترم بهم گفت سه ماه اخر بخور تا 6ماه اصلا نخور 6ماهت کامل شد 3ماه اخرو بخور

سلام معمولا میگن با ناهار البته اگه دکترتون تجویز کرده

من هفته دوبار

سوال های مرتبط

مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوینا و آویسا مامان آوینا و آویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد