۱۵ پاسخ

منم هفته ای دوبار برای این خوبه که اونایی که ماهی نمیخورن یا دوست ندارن امگا بخورن

هفته ای دوبار

هفته ای۱ دونه

چرا دکتر ب من نداده پس🫥🤨

هفته ای 2بار دکتر بهم گفته بخور

برامن روش زده هفته ای یکی😶

یک‌روز درمیون چاشتی

من هفته ای دو بار میخورم

منم ی روز درمیونم
نمی‌دونم برا چی خوبه

هرروز بعد غذا عزیزم تقویتی هست

دکترم گفت هفته ای دوتا

یکروز در میون ۱ دونه

دکترم به من نداد نمیدونم چرا هستن خیلیا میخورن

سلام ، من یه روز در میون ۱ دونه

دو‌روز در میون یا یه روز در میون‌

سوال های مرتبط

مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوینا و آویسا مامان آوینا و آویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان اِلارا💖 مامان اِلارا💖 ۱۰ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا رهام مامان آقا رهام روزهای ابتدایی تولد
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد