مامانا قرص امگا ۳ رو چه موقع بخوریم خوبه؟

۱۲ پاسخ

من هفته ای یبار عصرمیخورم😐

یعنی اشکال نداره امگا هم بخورم

خب بعد ناهار ویتامین d میخورم

دکترم به من گفته یه روز در میان بعد ناهار بخور

سلام مال من دکتر داده با نهار میخورم یک درمیان میخورم

هفته ای دوبار همراه ناهار

بعد ناهار

بعد ناهار یک روز در میون

بعد ناهار

من بعد ناهار میخورم

بعدازناهار

من بعد ناهار میخورم

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسمل👶💙 مامان پسمل👶💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد