قرص امگا ۳ از چند هفتگی باید بخوریم؟

۱۰ پاسخ

ب من از ۱۹هفته داد و ۳بار در هفته

من تازه شروع کردم

ب من نداد دکتر
اگه آزمایش هات خوب بوده باشن و کمبود نداشته باشی دکتر برات نمینویسه

به منم دکتر داده خیلی بزرگه نمیتونم قورت بدم نمیخورم🥴

آره بخدا قرصو میخورم انگار تو گلوم مونده بعدشم حالت تهوع میگیرم

ب من هفته پیش گف بخور ولی ی روز در میون.. اما من نگرفتم دیگه😐 چون حالم ازین قرصا دگ داره ب هم میخوره و اصلا معدم توان و تحمل قرص نداره

به منم دکتر نداده هنوز
میگم شما از کی شروع کردین امگا رو

برای من کلا امگا نداده

به من تازه داده دكتر گفت بچت كوچولو مونده گفته هفته اي ٣ بار امگا هفته اي٣ بارم زينك مصرف كنم

اگر دکترت داده بخور ضروری نیست

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد
مامان پسمل👶💙 مامان پسمل👶💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تاج سرم 🩵👶 مامان تاج سرم 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی