۳ پاسخ

من از ۲۸هفته لیدی میل مییخورم،امگا هم از۲۰هفته فک کنم دارم میخورم

امگا و پودر لیدی میل اگه قند نداری از این هفته شروع کنی بهتره

من نخوردم دوستم از اول بارداری میخورد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱ ماهگی
مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق👶🏻 مامان فندوق👶🏻 ۸ ماهگی
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری