مامانا کسی لیدی میل مصرف کرده نتیجه گرفته؟از چند هفتگی میشه مصرف کنی؟

۴ پاسخ

من از ۲۳ هفته شروع کردم کاکائوییش و میخورم ی سه روزی هس

من کاکائویی خوردم از ۲۶ هفته دکترم بهم داد شکمم کوچولو بود 😄

من کاهش وزن زیاد داشتم یک هفته اس دارم میخورم

آره من مصرف میکنم. منعی نداره از هروقت شروع کنی. اگه خودت وزنت کمه میتونی از الان بخوری

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا هفته چهلم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان اهورا🩵✨ مامان اهورا🩵✨ روزهای ابتدایی تولد