من از ۲۳ هفته شروع کردم کاکائوییش و میخورم ی سه روزی هس
من کاکائویی خوردم از ۲۶ هفته دکترم بهم داد شکمم کوچولو بود 😄
من کاهش وزن زیاد داشتم یک هفته اس دارم میخورم
آره من مصرف میکنم. منعی نداره از هروقت شروع کنی. اگه خودت وزنت کمه میتونی از الان بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.