۶ پاسخ

من خریدم۳۸۰تومان

برا من تازه یکی دو روزه دکتر گفت مصرف کنم چون تو سونو وزن جنین کم بود
فکر نکنم برا همه اجباری باشه مصرفش
تازه برای کسایی ک دیابت بارداری دارن شرایطش فرق میکنه ...
قیمتش ۳۶۵

دوقاشق بایک لیوان آب ولرم قاطی کن بخور صبح و عصر من خریدم۳۶۰

روی لیدی میل نوشته نحوه مصرف من روزی ۲ پیمانه میخورم

وزن جنین پایین بود دکتر برام نوشت آره خیلی خوبه

هروز باید مصرف کنی پیمانه روش داره

سوال های مرتبط

مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وسوم بارداری