۴ پاسخ

دکتر من انترامیل نوشت ۲۸ هفته سونو وزن دادم ی کم وزنش کم بود

من بعد زایمان برای افزایش شیر میخوردم خیلی چاق کرد منو

قبلا من خوردم موثر نبود،احساس میکنم فقط خودمو چاق کرد

برا چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری