۶ پاسخ

عزیزم اگر نیاز باشه خود دکتر بهت میده

برا کمبود وزن ابگوشت کباب.سینه مرغ حلیم گوشت.حبوبات خوبن

عزیزم از دکترت بپرس اون بهتر میدونه.ولی تا جایی که دیدم بعد سونو وزن میخورن

من بعد انومالی خوردم یبار یه بسته کامل

اخرا ، اونم اگر وزن کم باشه

اخرای ۷ ماه بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ویکم بارداری