۵ پاسخ

من روزی دوبار میخورم یه بار صبح یه بار هم شب

روزی دوبار دو پیمانه بخور و اینکه داخل شیر بهتر میشه خورد من با آبجوش اصلأ نمیتونستم مزه ش کنم

روش نوشته روش مصرفش

اره داره

روزی دوبار بخور ی بار ظهر یا صبح ی بار شب


دو قاشق صبح بریز تو اب داغ یا شیر داغ بخور دو قاشق هم شب

اره داره من خوردم عصرها می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی