مامانا پودر لیدی میل چطور مصرف کنم؟

۴ پاسخ

من بستنی خوردم اشکال نداره؟

من روزی یه لیوان میخورم کاکائویی هس

روش نوشته

امروز خریدم روزی دوپیمانه رو با یه لیوان آب جوشیده دمای ۴۵ درجه حل کنم بخورم

سوال های مرتبط

مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد