۶ پاسخ

عزیزم بستگی به وزن بچت بخور
واسه من وزنش هم کم بود ولی دکتر گفت روزی دو پیمانه بخور یعنی یک لیوان
هر چی دکترت گفته

طبق دستوری ک روش نوشته و یک لیوان صبح من بعد از صبحانه میخورم یک لیوان شب بعد از شام میخورم

قبل صبحانه ا قاشق مربا خوری
قبل نهار هم مینطور

روزی دو لیوان
هر لیوان دو پیمانه گلم

روزانه دو اسکوپ در اب یا شیر نوش جان کن

هر ۱۲ساعت ۲پیمانه توآب یا آبمیوه

سوال های مرتبط

مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی
مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی