پودر لیدی میل باید چجوری مصرف کنی؟

۳ پاسخ

من میریختمش تو آب تا با آب میجوشید 😬😁خیلی خوب بود

چ‌طعمی میخوری

روزی دوباره بخور یه بار شب ی بار صبح یا ظهر دو پیمانع بریز تو یه لیوان اب جوش یا شیر داغ بخور خیلی خوش مزه میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی