۳ پاسخ

با شیر نخور چون لبنیات آهن و ویتامین رو خنثی میکنه
دو پیمونه رو با اب قاطی کن روزی دو بار بخور موزیش خوشمزه ست اما من شکلاتیشو با بینی بسته میخوردم

بعد ناهار و شام بخور

با شیر میخوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی