مامانا لیدی میل رو چجوری باید مصرف کرد؟

۶ پاسخ

دکتر به من گفت روزی یک پیمانه بریز توی اب ولرم بخور روزی یک بار

روی قوطی نوشته
هر لیوان آب ولرم دو پیمانه

سوال منم هست

منم از ابسرد کن‌یخچال اب میریزم البته خیلی یخ نیس .ابش ولرم رو به خنکه.
اونجوری میخوردم

والا میگفتن با اب جوشیده ی سرد شده ولی من یا با شیر میخوردم یا همو اب نجوشیده
حوصله نداشتم هی هر روز وایسم ابجوشیده رو بزارم سرد شه

من با شیر میخورم نمیدونم درسته غلطه

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان ماه خانوم🌛🎀 مامان ماه خانوم🌛🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی
مامان جوجه 👶🏻👼🏻 مامان جوجه 👶🏻👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری