خانما میخوام پودر لیدی میل بگیرم چجوری باید مصرف کنم؟

۳ پاسخ

کاکائو ، وانیلی ، موزی ، توت فرنگی داره
ولی خیلی پیدا نمیشه
هر طعمی پیدا کردی همونو بگیر
شیراز که سخت پیدا میکنم
اگرم پیدا بشه یکی بیشتر نمیدن

عزیزم من روز ۲ بار
هر بار ۲ پیمانه تو شیر میریزیم
البته دکتر بهم گفته

باید دکترت بهت بگع بخوری

سوال های مرتبط

مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجه 👶🏻👼🏻 مامان جوجه 👶🏻👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی
مامان اهورا🩵✨ مامان اهورا🩵✨ روزهای ابتدایی تولد