لیدی میل چجوری مصرف کنم؟

۳ پاسخ

با شیر خوردم خیلی خوشمزه بود

من دوتا پیمانه میریزم تو لیوان آب سرد هم میریزم هم میزنم میخورم

هم با شیر میشه هم با آب

سوال های مرتبط

مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی
مامان نیهان مسدودم مامان نیهان مسدودم ۱۱ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیارومه‌یاس مامان مهدیارومه‌یاس روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه خانوم🌛🎀 مامان ماه خانوم🌛🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی