لیدی میل و خودسر میتونم مصرف کنم؟

۵ پاسخ

سوال منم هست ، چون جنین من نسبت به هفته‌اش ی هفته کوچیکه، اما به دکتر گفتم‌ گفت نه

اره عزیزم اگه خدانکرده قند نداشته باشی میتونی مصرف کنی

منم میخوام استفاده کنم بعد میگم شاید به بچه خیلی زیاد وزن بده آخه بچه یک هفته بزذگتر از هفتشه

ن باس دکترت بنویسه

ارع عزیزم چیزه بدی نیس اتفاقا خیلی کمک میکنه ب تو و وزن بچه

سوال های مرتبط

مامان اهورا🩵✨ مامان اهورا🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیهان مسدودم مامان نیهان مسدودم ۱۱ ماهگی
مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان مهیا مامان مهیا ۹ ماهگی
مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی