من همه چی میخورم
آل آرژنین روزی دوتا
لیدی میل و امگا۳
اره برو بخر خودت بخور اشکالی نداره ازاده
خوب خوبه الان احتمالایک و نیم باشه بچه ماه نه وزن میگیره نگران نباش
چند بوده عزیزم؟؟کی رفتی سونو؟ خودت بهش بگو لیدی میل بخرم بخورم
چقدر بودوزنش واسه من 32هفته 1560بودگفت خوبه امروزم گفتم واسم سونوبنویس برم گفت تا37هفته نیازنیست
چند بود مگه
چقدر بود وزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.