۸ پاسخ

من همه چی میخورم

آل آرژنین روزی دوتا
لیدی میل و امگا۳

اره برو بخر خودت بخور اشکالی نداره ازاده

خوب خوبه الان احتمالایک و نیم باشه بچه ماه نه وزن میگیره نگران نباش

چند بوده عزیزم؟؟کی رفتی سونو؟ خودت بهش بگو لیدی میل بخرم بخورم

چقدر بودوزنش واسه من 32هفته 1560بودگفت خوبه امروزم گفتم واسم سونوبنویس برم گفت تا37هفته نیازنیست

چند بود مگه

چقدر بود وزن

سوال های مرتبط